ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

ЧИ СЕРТИФІКОВАНА ВАША ПРОДУКЦІЯ?

Вся продукція, представлена ​​у нас на сайті, має сертифікати якості та відповідає стандартам, що діють в Україні.

ЧИ Є ПАПЕРОВІ ПАКЕТИ ЖИРОСТІЙКИМИ?

Паперові пакети типу «Саше» (без денця) є жиростійкими. Для тривалого зберігання вони не підходять, оскільки папір не високої щільності, а ось для продукції закладів Fast food і Їжа на виніс підходять ідеально.

НАСКІЛЬКИ БЕЗПЕЧНА ПРОДУКЦІЯ?

Вся продукція абсолютно безпечна, дозволена до прямого контакту з продуктами харчування, відповідає всім вимогам та стандартам. Є сертифікат відповідності та санітарно-епідеміологічний висновок.

ЧАСТІ ПИТАННЯ ПРО ЗАМОВЛЕННЯ

Яким способом можна зробити замовлення?

Усі замовлення приймаються через кошик – цілодобово. Але також можна зробити замовлення за телефоном.

 

Якщо ми отримали замовлення в робочий час – передзвонимо Вам протягом 10-20 хвилин, після 18:00 – зв’яжемося з Вами на наступний робочий день.

 

Прийом замовлення до 16.00 – відправлення того ж дня до будь-якого регіону України. Всі замовлення, зроблені після  16:00, будуть відправлені на наступний робочий день. Якщо замовлення оформлено у неділю, доставка відбудеться у понеділок.

 

Швидке замовлення – з вами зв’яжеться менеджер для завершення замовлення.

 

Менеджер контакт-центру уточнює наявність товару на ваше замовлення, погоджує з вами адресу, зручні дати доставки.

Який спосіб замовлення обрати?

Замовлення при отриманні – з вами зв’яжеться менеджер для уточнення та підтвердження інформації.

 

Замовлення за безготівковим розрахунком – буде виписано рахунок та надіслано на e-mail або на мобільний телефон (вайбер/телеграм).

Які переваги надає реєстрація?
  • Швидке оформлення замовлення;
  • Доступ до історії та статусів ваших замовлень;
  • Зберігання товарів в кошику для порівняння та бажані товари протягом 30 днів;
  • Електронна розсилка про акції та новинки.
Яка гарантія, що після передоплати я отримаю своє замовлення?

У вас залишаються два документи, які підтверджують нашу з Вами співпрацю: рахунок-фактура та документ про оплату, який надає банк, в якому Ви оплатили замовлення. При перерахунку грошей у нас виникає боргове зобов’язання перед Вами. Воно погашається лише після підписання накладної, яку отримаєте разом із товаром. До цього і відноситься онлайн оплата платіжною карткою Visa та MasterCard, оскільки сплачені кошти надходять не на особистий картковий рахунок, а на розрахунковий рахунок підприємця.

 

Таким чином, Ви маєте всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон “Про захист прав споживачів”.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути новий товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантується Законом про захист прав споживача. Звертаємо Вашу увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар.

 

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • – товар, який не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів та потертостей);
  • – товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережено всі захисні плівки, запаяні в пластикові пакети комплектуючі не розпаковувалися, упаковка не розписана або пошкоджена);
  • – збережено всі ярлики, документи та заводське маркування;
  • – пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
  • – товари, які не мають слідів користування
Який у вас графік роботи?

Час роботи кол центру:  У будні: 09:00-18:00, Субота та Неділя: вихідний.

На сайті вказано, що товару немає, чи можна його замовити?

Ви можете залишити свою адресу електронної пошти на вказаному товарі і ми надішлемо Вам повідомлення, як тільки товар з’явиться в наявності.

Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення за телефоном 0678190916

 

А також написати листа на grandhoreca777@ukr.net Обов’язково потрібно вказати номер замовлення.

Чи може змінюватись вартість замовлення в процесі його виконання?

Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером та залишається незмінною до моменту доставки та оплати.

ЧАСТІ ПИТАННЯ ПРО ДОСТАВКУ

Що робити, якщо оплачений товар не доставлений?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо до інших міст. У разі відсутності (за будь-яких причин) Вашого товару в пункт видачі перевізника, необхідно повідомити нас за ☎ +38 (067) 819 09 16.

Хочу самостійно забрати товар зі складу?

Самовивіз можливий із нашого складу вул. Якутська 6, з 9 до 18 з понеділка по п’ятницю

Скільки днів товар знаходиться у пункті видачі?

У відділеннях служби доставки Нова Пошта замовлення перебуватиме протягом 5 робочих днів. Після закінчення цього терміну замовлення автоматично повертається відправнику.

ЧАСТІ ПИТАННЯ ПРО ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Повернути або обміняти товар можна за допомогою служби доставки. Обмін та повернення товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Якщо товар зберігає товарний вигляд та упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші на наступний день повернення товару, або у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Умови політики конфіденційності

Яку інформацію ми збираємо?

На нашому сайті, у випадку, коли ви робите замовлення, берете участь в акції, дослідженнях або іншим чином взаємодієте з нами, ми збираємо як особисту інформацію, так і загальні дані. Особиста інформація стосується окремого споживача – наприклад, ім’я, адреса, номер телефону, електронна адреса тощо. Такі дані ми отримуємо тільки від осіб, які надають її свідомо та на власний розсуд. Наприклад, зареєструвавшись на нашому сайті або вказуючи ім’я та адресу із запитом на отримання подальшої інформації від нас. Ми не вимагаємо реєстрації або надання такої інформації для перегляду нашого сайту та отримання доступу до його змісту.

 

Щоб зробити замовлення товарів/послуг, брати участь в акціях, дослідженнях або іншим чином взаємодіяти з нами, ви повинні уважно ознайомитися з вашими правами та обов’язками з обробки персональних даних, зазначених у ст. 8 З.У. «Про захист персональних даних», уважно ознайомитися з цією Політикою конфіденційності, а також висловити повну згоду з їхніми умовами. Якщо ви не погоджуєтесь з будь-якою з умов цієї Політики конфіденційності та вищезазначеним Положенням про захист персональних даних, будь ласка, не надайте особисту інформацію. Згоду на використання вашої особистої інформації ви можете відкликати будь-якої миті. Для цього достатньо надіслати повідомлення електронною поштою з позначкою в темі листа «Персональні дані» на адресу: grandhoreca777@ukr.net

Чому ми обробляємо персональні дані?

Персональні дані – відомості або сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Ми можемо обробляти особисті дані для наступних цілей. При цьому одночасно можуть застосовуватись одна або кілька цілей.

Отримання замовлення. Ми можемо використовувати ваші персональні дані для отримання замовлення, яке ви зробили, для обробки ваших запитів або інших цілей, які можуть існувати для досягнення кінцевої мети – задовольнити інтереси споживача, а також для запобігання та розслідування випадків шахрайства та інших зловживань.

 

Спілкування із вами. Ми можемо використовувати ваші персональні дані для зв’язку з вами, наприклад повідомити вас про зміну наших послуг або надіслати вам важливі повідомлення та інші подібні повідомлення, що стосуються замовлення, що було зроблено та зв’язатися з вами з метою обслуговування клієнта/клієнта.

 

Ми діємо відповідно до цієї Політики конфіденційності, на підставі Положення про обробку та захист персональних даних та на підставі чинного законодавства України.

Як збираємо інформацію?

Особиста інформація, як ми зазначили вище, надходить безпосередньо від вас та з вашого відома. Так, коли ви реєструєтеся на сайті, ми отримуємо надану вами інформацію. Коли ви реєструєтеся в акції, ми збираємо інформацію, необхідну для вашої участі, щоб виконати наші зобов’язання перед вами. Коли ви робите замовлення товару, ми збираємо вказану вами інформацію, щоб оформити замовлення та доставити його вам. Коли ви надсилаєте нам електронний лист, ми зберігаємо вказану вами адресу електронної пошти, щоб відповісти. Також ми постійно збираємо загальну інформацію, коли ви заходите на наш сайт. Процес збору таких даних відбувається за допомогою технологій cookies, як пояснюється нижче.

Що таке Cookies?

Повернути або обміняти товар можна за допомогою служби доставки. Обмін та повернення товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

Якщо товар зберігає товарний вигляд та упаковку, ми обміняємо його вам або повернемо гроші на наступний день повернення товару, або у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Як і багато інших компаній, ми використовуємо технологію cookies на нашому сайті та за його межами. Cookies – це фрагменти інформації, які веб-сайт передає на жорсткий диск споживача для зберігання інформації, пов’язаної з веб-сайтом. Ця технологія розширює ваші можливості використання інтернету, зберігаючи ваші пріоритети під час перегляду певного сайту. Технологія cookies не містить особистої інформації та не може ніяк настроювати вашу систему або зчитувати інформацію з жорсткого диска. Під час перегляду нашого веб-сайту ми можемо розмістити cookies на вашому комп’ютері. Такі часові cookies використовуються для підрахунку кількості візитів на наш сайт. Вони видаляються під час виходу з браузера. Постійні cookies можуть зберігатися на вашому комп’ютері вашим браузером.

 

При реєстрації цей тип cookies повідомляє: вперше ви до нас відвідали або заходили на наш сайт раніше. Cookie не містять персональних даних і можуть бути заблоковані вами будь-якої миті. Cookies не отримують особистої інформації про вас і не надають нам вашої контактної інформації, а також не отримують жодної інформації з вашого комп’ютера.

 

Ми використовуємо cookies для визначення характеристик сайту та пропозицій, які вам найбільше подобаються з метою надання вам більше інформації, у якій ви зацікавлені. Крім того, файли cookie використовуються, щоб зробити сайт https://grand-horeca.com.ua безпечним, захищеним та зручним. Файли cookie забезпечують безпеку та їх запуск. Файли cookie також дозволяють відслідковувати порушення ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ відвідувачами або пристроями.

 

Файли cookie допомагають оцінити кількість та частоту запитів, а також виявляти та блокувати відвідувачів або пристрої, які намагаються виконати пакетні завантаження інформації з веб-сайту. Ярлик “help” на панелі більшості браузерів проінформує вас, як заборонити браузеру приймати нові cookies, як отримувати повідомлення від браузера, що ви отримали нові cookies, або як вимкнути cookies. Пам’ятайте, що cookies дозволяють вам повністю користуватися всіма можливостями веб-сайту https://grand-horeca.com.ua і ми рекомендуємо вам залишати їх включеними. Крім того, сайт https://grand-horeca.com.ua може містити посилання на сайти, які наводяться виключно для інформаційних цілей.

Немає відповіді на ваше запитання?

Надішліть його нам, і ми відповімо протягом доби.

ЗАПИТАТИ